Close

Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

Goreo krov kuće u centru Niša

Autor : Niške Vesti 08:45

   Foto: S.P.

Niko nije povredjen u požaru koji je sinoć oko 23 časa izbio na krovu kuće u Balkanskoj ulici, kod Mekdonaldsa.

U Policijskoj upravi u Nišu kazali su da su vatrogasci vrlo brzo po prijavi izašli na teren i ugasili požar, a u toku je istraga koja će pokazati šta ga je uzrokovalo.

Deo grada izmedju Mekdonaldsa i keja na Nišavi sinoć je po izbijanju požara ostao bez struje.

Podelite sa drugima!

Ostavi odgovor