Close

Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

UGAŠEN POŽAR U ZEMUNU Goreo magacin muzičkih uređaja, vatru gasio veliki broj vatrogasaca

Marko Radonjić ¦

  Foto: Uroš Arsić / RAS Srbija

U jednom magacinu u Ugrinovačkoj ulici u Zemunu, nešto posle 17 časova buknuo je požar sa kojim se više sati borio veliki broj pripadnika Vatrogasne brigade. Nadležni su potvrdili da je veliki broj vatrogasaca-spasilaca bio na terenu.

– Buknuo je požar u magacinu muzičkih uređaja. I to u podrumu zgrade. Gust dim i činjenica da je u podrumu otežavali su gašenje požara jer je bila smanjena vidljivost. Pored toga, otežavajuća okolnost je i što je gorela plastika. Ekipe su se par sati borile da ugase požar. Ipak, ni u jednom trenutku nije bilo opasnosti da se vatra proširi – rekli su za “Blic” iz Vatrogasno spasilačke brigade.

  Foto: Uroš Arsić / RAS Srbija

Kako javljaju naši reporteri sa lica mesta, požar je nešto posle 19 časova ugašen. Vatra je prema priči jednog od suvlasnika, navodno buknula zbog neonke, a kako je u magacinu bilo mnogo plastike, veoma brzo se proširila na okolne prostorije.

Radnici koji su se nalazili u blizini izašli su bezbedno iz objekta i pozvali vatrogasce. Pričinjena je značajna materijalna šteta, ali povređenih, srećom, nije bilo.

– Nismo imali poziv za intervenciju na toj adresi – rekli su za “Blic” iz Hitne pomoći.

Podelite sa drugima!

Ostavi odgovor