Close

Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

januar, 2017  // Objavljeno januar, 2017

Za srpske vatrogasce rade Vatrosprem i MAZ

30.01.2017. / 16:52 / Mondo Beloruska kompanija MAZ će u prvoj polovini ove godine isporučiti 50 kamionskih šasija koje će beogradska firma Vatrosprem proizvodnja nadograditi u vatrogasna vozila za potrebe Sektora za vanredne situacije MUP-a Srbije.              Foto: Mondo/ Stefan Stojanović To je deo robno-finansijskog aranžmana koji su nedavno u Minsku dogovorili predstavnici vlada Srbije […]

Detaljnije......

Poklonio motorne sanke vatrogascima u zavičaju

ponedeljak, 30. jan 2017, 15:28 / RTS Kad sneg i hladnoća okuju brdovitu opštinu Kosjerić, najveći problem je dostava namirnica staračkim domaćinstvima do kojih se ne može stići terencima. Taj problem rešen je minulog vikenda. Snaga od 180 konja u jednim motornim sankama koje su vatrogasci u Kosjeriću dobili na poklon. Darodavac Milan Vukomanović već duže živi […]

Detaljnije......

Podmetnut požar uništio garažu i krov kuće u Zaglavku kod Bajine Bašte

V. Lojanica / 28. 01. 2017 – 13:38h / Blic U požaru koji je najverovatnije podmetnut, jutros je izgorela garaža i krov jedne kuće u selu Zaglavak ispod Kadinjače, na teritoriji Bajine Bašte.  Brzom intervencijom vatrogasaca iz Bajine Bašte, ali i pribranošću meštana Zaglavka, sprečeno je da se vatra proširi stambeni prostor jednostpratne kuće u […]

Detaljnije......

STRAVIČAN POŽAR U MLADENOVCU Vatrogasci satima tražili tela bračnog para, za jednim se JOŠ TRAGA

M.Brkić / 27. 01. 2017 – 11:21h / Blic Bračni par, Živojin Mijailović (81) i Slobodanka (76) poginuli su jutros u požaru koji je zahvatio njihovu kuću u selu Koraćica kod Mladenovca.            Foto: M. Ilić / RAS Srbija Požar je izbio oko 6 sati jutros, a ekipa od šest vatrogasaca sa dva vatrogasna vozila […]

Detaljnije......

DVA SATA BORBE SA VATROM Žar iz kotla zapalio porodičnu kuću u Valjevu

P. Vujanac / 26. 01. 2017 – 12:01h / Blic Skoro dva sata su se valjevski vatrogasci borili sa vatrenom stihijom koja je zahvatila porodičnu dvospratnicu u ulici Milovana Glišića, u blizini Osnovne škole “Sestre Ilić”.           Foto: P. Vujanac / RAS Srbija Na kući porodice Šević, koju je zahvatio požar, pričinjena je velika materijalna […]

Detaljnije......

LOKALIZOVAN POŽAR u „Topčiderskoj noći“ na Senjaku, povređen vatrogasac

Dušan Ivković | 24. 01. 2017 – 17:54h | Blic Na krovu kluba „Top najt“, poznatijem i kao „Topčiderska noć“, u Bulevaru vojvode Mišića 81b na Senjaku, izbio je požar. Kako javlja naš reporter sa lica mesta, gorela je krovna konstrukcija letnje pozornice, kao i vešeraj. Požar je lokalizovan, a jedan vatrogasac je povređen prilikom […]

Detaljnije......

POŽAR U KRALJEVU Izgoreo stan u centru grada

N.B. / 23. 01. 2017 – 21:16h / Blic Nešto pre 20 sati, izbio je požar u zgradi u Jug Bogdanovoj ulici u Kraljevu.            Foto: N. Božović / RAS Srbija Vatrogasci u Jug Bogdanovoj Na sreću povređenih nije bilo, ali je pričinjena materijalna šteta. Požar je izbio neuseljenom i nenameštenom stanu u prizemlju stambene […]

Detaljnije......

Prevencija pola bezbednost

23.01.2017. / Dnevnik SOMBOR: Rukovodeći se konceptom da je lokalna samouprava dužna da se svakodnevno stara o bezbednosti u zajednici, gradonačelnica Sombora Dušanka Golubović sa saradnicima, posetila je pripadnike Sektora za vanredne situacije i Vatrogasno-spasilačku jedinicu Sombor. Načelnik Predrag Rakonjac, informisao je gradsku delegaciju o sistemu rada, potencijalnim opasnostima, rizicima i pretnjama na teritoriji Grada […]

Detaljnije......

POŽAR U BEOGRADSKOJ ULICI Gorelo na četvrtom spratu, povređena jedna osoba

Beta , D.K. , / 23. 01. 2017 – 08:19h / Blic U požaru koji je jutros oko 7.00 časova izbio u zgradi u Beogradskoj ulici u centru Beograda povređena je jedna osoba, rečeno je u Hitnoj pomoći.            Foto: Ana Paunković / RAS Srbija Požar u Beogradskoj ulici Kako „Blic“ saznaje, požar je buknuo […]

Detaljnije......

„OVAKAV POŽAR NIKO NE BI PREŽIVEO“ Vatra progutala staricu u Apatinu, vatrogasci zatekli stravične prizore

S.P.Š. | 22. 01. 2017 – 09:55h | Blic Ana Svilar (67) iz Apatina, stradala je u požaru koji je izazvala vatra iz šporeta “smederevca”. Nesrećna žena je u subotu iza ponoći spavala u kuhinji u porodičnoj kući u Sonćanskoj ulici broj 12.           Foto: RAS Srbija Kuća u kojoj je izbio požar Dežurna služba […]

Detaljnije......