Close

Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

U Iđošu izgorela kuća, Đokići bez krova nad glavom

15. mart 2019. | 10:46 | Izvor: RTV (Branislav Ugrinov)

IĐOŠ – Na periferiji Iđoša, sela kod Kikinde, dogodio se požar u kom je izgorela cela porodična kuća, ali na sreću niko nije stradao. U vrlo trošnom objektu Rajka Ivanova i Mare Đokić, vremešnih Iđošana, nije bilo struje već duže vreme, a prema još uvek zvanično ne potvrđenim informacijama, do požara je došlo nakon što je sveća, koja je bila postavljena na televizoru, izazvala buktinju koja se brzo proširila po celoj kući.

„Mi stanujemo odmah pored zapaljene kuće. Čim sam primetio šta se dešava, pozvao sam vatrogasce i oni su stigli jako brzo, za svega desetak minuta. Kada sam video šta se dešava, brzo sam svoju decu odveo dalje od požara, sklonio automobil i butan bocu odneo preko puta kuće da ne bi bošlo do eksplozije. Oni su siromašni ljudi, nisu imali struju i znam da su se snalazili tako što su kupovali sveće. Koliko sam čuo, sveća je bila postavljena na televizoru i čujem da je ona izazvala požar“, krekao je Danijel Ferković, prvi komšija i očevidac.

    RTV (Aleksandar Kurbalija)

Prema rečima očevidaca, požar se dogodio u četvrtak, 14. marta oko 13 sati, a vatrogasna vozila stigla su desetak minuta nakon poziva. Gašenje je trajalo oko sat vremena, a prilikom akcije potrošene su dve cisterne sa vodom. Ukućani su prebačeni u Kikindu, a konstanatan vetar još dugo je izazivao vatrenu stihiju koju su vatrogasci u nekoliko navrata gasili.

Podelite sa drugima!

Ostavi odgovor