Close

Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

Tuga kod Subotice: Deka izgoreo u požaru, vatrogasci izvukli njegovo telo iz kuće pune smeća

Uzrok požara će biti utvrđen tokom istrage

    Foto: Telegraf

Vince S. (83) godine stradao je u požaru koji je izbio jutros u njegovoj kući u Donjem Tavankutu kod Subotice.

U požaru je izgoreo deo kuće, površine od oko 35 m2. Vatrogasci su brzo reagovali nakon prijema poziva, došli na lice mesta i tokom gašenja požara pronašli su telo čoveka.

Prvi rezultati istrage ukazuju na to da je kuća bila puna stvari i smeća koje je vlasnik sakupljao.

Požar je brzo lokalizovan, a uzrok ce biti utvrđen tokom istrage.

Podelite sa drugima!

  1. laslo husta12-08-18

    kolege sta bi sa podelom radnih uniformi hvala.

Ostavi odgovor