Close

Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

VAROGASCI SPREČILI TRAGEDIJU Izgorelo stan u Novom Sadu, evakuisana zgrada jer su u njoj bile TRI BEBE

U novosadskom naselju Grbavica noćas oko ponoći izgoreo je stan na prvom spratu u ulici Danila Kiša broj 8.

Pozar u Danila Kiša                     Foto: Z. Čonkaš / RAS Srbija Pozar u Danila Kiša

Na sreću, u požaru nije bilo povređenih, a veća šteta sprečena je brzom reakcijom vatrogasaca koji su za svaki slučaj odmah evakuisali zgradu u kojoj su se nalazile i tri bebe.

                    Foto: Z. Čonkaš / RAS Srbija

Vlasnica stana, starija gospođa koja je u trenutku požara bila sama, izjavila je da se odjednom zapalio frižider i da se vatra ubrzo proširila po celom stanu. Ona je zadobila samo manju opekotinu na ruci dok je probala da ugasi vatru, a ranu su joj doktori ekipe Hitne pomoći sanirali na licu mesta.

                    Foto: Z. Čonkaš / RAS Srbija

Sudeći prema izjavi vlasnice stana, vatrogasci kažu da je uzrok požara verovatno neispravna instalacija ili pokvareni frižider, ali da će se nakon uviđaja utvrditi tačan uzrok te nezgode. Tim povodom policija još nije izdala zvanično saopštenje.

Podelite sa drugima!

Ostavi odgovor